Галоўная Аплата і дастаўка

Аплата і дастаўка

Паважаныя госці, размясціць замову і выканаць аплату за гадзіннік Вы можаце на нашым сайце ў спецяльнай укладцы “Анлайн-крама”.

Атрымаць кансультацыю па пытаннях эксплуатацыі, наяўнасці, дастаўкі і аплаты наручных гадзіннікаў “Луч” можна ў менеджара інтэрнэт-крамы па пазначаных кантактах. Будзьце ўважлівыя, удакладняйце усе цікавыя Вам пытанні да набыцця: згодна з Пастанаўленнем Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 14.06.2002 №778 (у рэдакцыі пастанаўлення Саветаў Міністраў Рэспублікі Беларусь 14.01.2009 №26) ГАДЗІННІКІ АБМЕНУ І ЗВАРОТУ НЕ ПАДЛЯГАЮЦЬ.

Інструкцыя па афармленні замовы і анлайн-аплаты размешчаная ніжэй.


Замова прадукцыі на сайце:

У каталозе прадукцыі абярыце патрэбны тавар, нацсніце “Дадаць у кошык”. Тавар колькасцю 1 адзінка з’явіцца ў Вашым кошыку. У выпадку, калі Вам патрэбна белей адзінак, павялічце колькасць тавараў да патрэбнай ва ўкладцы “Кошык”. На старонцы “Кошык” можна не толькі змяняць колькасць абраных тавараў, але і выдаліць непатрэбны тавар, цалкам ачысціць кошык альбо вярнуцца ў каталог и працягнуць набыццё.
Пасля таго як Вы абралі тавар, націсніце на абразок кошыка ў правым верхнім куце і перайдзіце ва ўкладку "Кошык".
Калі ўсе неабходныя тавары знаходзяцца ў спісе кошыка, націсніце “Аформіць замову”. Цяпер Вы можаце перайсці да афармлення замовы:
- унясіце кантактныя дадзеныя;
- абярыце спосаб дастаўкі;
- з варыянтаў, прапанаваных на сайце, абярыце, якім чынам Вам зручна аплаціць замову. Дзейнічайце згодна з падказкамі на сайце (правілы па разнастайных відах аплаты пазначыныя ніжэй у гэтым раздзеле);
- пасля гэтага націсніце кнопку “Аформіць замову”;

Спосабы дастаўкі:

Спосаб дастаўкі і яе кошт разлічваецца сыходзячы з тэрытарыяльнага знаходжання пакупніка. Час і тэрміны дастаўкі папярэдне ўзгадняюцца з пакупніком па тэлефоне, пазначаным пры афармленні замовы, для дастаўкі па Мінску і Рэспубліцы Беларусь; праз e-mail – для дастаўкі гадзінніка ў замежжа. У выпадку немагчымасці звязацца з пакупніком па пакінутых пры замове кантактах, дастаўка ЗДЗЯЙСНЯЦЦА НЕ БУДЗЕ! У выпадку калі Вы па нейкіх прычынах не атрымалі аплочаны тавар, калі ласка, звяжыцеся з намі любым зручным для Вас чынам альбо па тэлефонах +375 (29) 272-51-56 МТС, +375 (29) 315-75-26 Velcom

1. Самавываз
Замоўленыя тавары можна забраць самастойна ў пункце самавывазу.
- Інтэрнэт-крама luch.by па адрасе г. Мінск, пр. Незалежнасці 95. Гадзіны працы пн-пт з 09:00 да 17:30.

2. Дастаўка па Рэспубліцы Беларусь
Пры замове на суму ад 70 бел. руб. Замова ў любую кропку Рэспублікі Беларусь даставяць бясплатна пры дапамозе сервісу кампаніі-партнёра ЗАТ «Наша пошта».
Калі сума замовы меншая за 70 бел. руб., то кошт дастаўкі па Беларусі складзе ад 7 бел. руб., дастаўка ў рэгіёны мажлівая праз аператара ЗАТ «Наша пошта», а таксама накладным плацяжом праз РУП «Белпошта» звычайнай пасылкай згодна з актуальнымі тарыфамі РУП «Белпошта».
NP_ogo 200x100 kr.jpg
Звяртаем увагу, што пры абранні дастаўкі ЗАТ “Наша пошта” камісія складзе 1,8% ад агульнай сумы пры аплаце наяўнымі (за пералічэнне грошай на разліковы рахунак).
Экспрэс-дастаўка паштальёнам дадому альбо ў офіс ад паштовага аператара “Наша пошта” гэта:
Тэрмін: 2-3 дні ў любы населены пункт Беларусі
Званок ад паштальёна за гадзіну да прыбыцця па пазначаным адрасе
Прыём накладнога плацяжа за зробленую замову.
Кошт дастаўкі па РБ ад 8 бел. руб., па Мінску ад 7 бел. руб.
ЗАТ “Наша пошта” прапануе паслугу самавывазу тавара з пунктаў выдачы адпраўленняў:
Атрыманне замовы за тры хвіліны, адсутнасць чаргі
Зручнае месцазнаходжанне аддзяленняў
Пастаяннае пашырэнне сеткі па Беларусі
Аддзяленні “Наша пошта”
Пры аплаце банкаўскай карткай праз АРІП адпраўка замовы здзяйсняецца на наступны дзень пасля паступлення грошай на разліковы рахунак.

Тэрмін дастаўкі РУП “Белпошта” ад 4 да 6 пацоўных дзён. Тэрміны дастаўкі ЗАТ “Наша пошта” – 2-3 працоўныя дні.
Дастаўка здзяйсняецца толькі ў межах Рэспублікі Беларусь.

ПРЫ АПЛАЦЕ ЗАМОВЫ БАНКАЎСКАЙ КАРТКАЙ ПРАЗ СІСТЭМУ ASSIST АПЛАТА ДАСТАЎКІ АДБЫВАЕЦЦА НАЯЎНЫМІ ГРАШЫМА Ў МОМАНТ АТРЫМАННЯ ЗАМОВЫ.
3. Дастаўка за мяжу
Дастаўка тавараў па-за межы Рэспублікі Беларусь здзяйсняецца звычайнай пасылкай пасля атрымання аплаты праз РУП “Белпошта”. Тэрмін дастаўкі ад 5 да 30 працоўных дзён у залежнасці ад пункта прызначэння. Кошт дастаўкі 10 бел. руб. За кожную адзінку тавару. Кошт перасылкі будзе сфарміраваны ў рахунку Кошыка і ўключаны ў суму замовы. Да аплаты будзе выстаўлены рахунак, які ўжо будзе ўключаць паслугу перасылкі за мяжу.
4. Прапушчаная дастаўка
Калі замова не была дастаўленая Кліенту праз няверную інфармацыю (неправільны адрас, тэлефон, e-mail, адсутнасць замоўцы ва ўзгаднёны час) замова анулюецца і вяртаецца да прадаўца.

Спосабы аплаты:

Паважаныя кліенты і карыстальнікі нашай інтэрнэт-крамы, мы прапануем Вам некалькі варыянтаў аплаты абранага Вамі тавару. Звярніце ўвагу: незалежна ад формы аплаты, разлік выконваецца толькі ў беларускіх рублях.

1. Пасляплата (накладны плацёж)

Пры абранні дастаўкі праз РУП “Белпошта” Вы можаце аплаціць замову ў момант яе атрымання ў сваім аддзяленні РУП “Белпошта”. Камісія пошты за перавод грашовых сродкаў складае 3% ад усёй сумы.

2. Аплата праз сістэму «Разлік» (АРІП)

Для аплаты замовы і дастаўкі па Мінску і Рэспубліцы Беларусь можна выкарыстоўваць сістэму «Разлік» (АРІП). Яна дазваляе выканаць аплату (інтэрнэт-банк, мабільны банк, банкамат, інфашапік, каса банка) альбо наяўнымі (прылада cash-in, каса банка).

УВАГА: ЗДЗЯЙСЯЙЦЕ АПЛАТУ АРІП ТОЛЬКІ ПАСЛЯ ПАЦВЕРЖДАННЯ ЗАМОВЫ, то бок толькі пасля тэлефанавання менеджара інтэрнэт-крамы.
Для выканання анлайн-плацяжў ў сістэме «Разлік» (АРІП) неабходна:
1. Паслядоўна абраць пункты:
+ Сістэма «Разлік» (АРІП)
+ Інтэрнэт-крамы/сервісы
+ L
> Luch.by
2. Увесці нумар замовы, прозвішча, імя, імя па бацьку і суму аплаты
3. Спраўдзіць карэктнасць інфармацыі
4. Здзейсніць плацёж

Увага: Калі Вы выконваеце плацёж праз касу банка, паведамляйце, калі ласка, касіру пра неабходнасць выкарыстання сістэмы «Разлік» (АРІП).

3. Аплата банкаўскай карткай

Да аплаты прымаюцца карткі плацёжных сістэм VISA, MasterCard, БЕЛКАРТ праз сістеэу ASSIT и WebPay.

Аплата выконваецца праз інтэрнэт у рэжыме рэальнага часу непасрэдна пасля афармлення замовы.

Для здзяйснення фінансавай аперацыі падыходзяць карткі міжнародных сістэм VISA (усіх відаў), MasterCard (у тым ліку Maestro), эмітаваныя любым банкам света, у тым ліку эмітаваныя АЗБ «Беларусбанк», а таксама карты сістэмы БЕЛКАРТ.
Пра працэдуру аплаты карткамі БЕЛКАРТ ААТ "АСБ Беларусбанк":
* Код CVV2/CVC2 — гэта кантрольны нумар, які складаецца з трох лічбаў. Ён надрукаваны на адваротным баку банкаўскай карткі, звычайна ў правым верхнім куце спецыяльнай палоскі для подпісу. Увод нумару неабходны, каб упэўніцца, што картка выкарыстоўваецца сапраўдным уладальнікам.
logo_footer_visa_final_2.png
Пры абранні аплаты замовы з дапамогай банкаўскай карткі, апрацоўка аперацыі (з уключэннем уводу нумара банкаўскай карткі) здзяйсняецца ТАА «Кампанія электронных плацяжоў «ASSIST» з выкарыстаннем праграмна-апаратнага комплексу сістэмы электронных плацяжоў ASSIST, якая прайшла міжнародную сертыфікацыю.
У сістэме, што забяспечвае бяспеку плацяжоў, выкарыстоўваецца абаронены пратакол TLS для перадачы канфідэнцыйнай інфармацыі ад кліента на сервер і далешай апрацоўкі ў працэсінгавым цэнтры. Гэта значыць, што канфедэнцыйныя дадзеныя плацельшчыка (рэквізіты карты, рэгістрацыйныя дадзеныя і інш.) не накіроўваюцца ў інтэрнэт-краму, іх апрацоўка цалкам абаронена, і ніхто не мае магчымасці атрымаць персанальныя і банкаўскія дадзеныя кліента. Акрамя таго, пры апрацоўцы плацяжоў па банкаўскіх картках выкарыстоўваецца бяспечная тэхналогія 3D-Secure, якую ў абавязковым парадку патрабуе міжнародная плацёжная сістэма VISA і MasterCard.
Каб аплаціць гэтым спосабам, абірайце аплату карткай on-line.

Пасля націскання кнопкі “Пацвердзіць і аплаціць” сістэма накіруе Вас на сайт правайдэра электронных плацяжоў belassist.by, які забяспечвае бяспеку аперацый. Аўтарызаваны сервер усталёўвае з Пакупніком злучэнне па абароненым пратаколу TLS і прымае ад Пакупніка параметры яго банкаўскай карткі (нумар і дату сканчэння дзеяння карткі, імя ўладальніка ў той транскрыпцыі, як яно напісанае на карце, а таксама нумар CVC2 альбо CVV2, пазначаныя на адваротным баку карты). Аперацыя аплаты банкаўскай карткай анлайн цалкам канфедэнцыйная і бяспечная.

Вашыя персанальныя дадзеныя і рэквезіты карткі выводзяцца не на старонцы нашага сайта, а на аўтарызаванай старонцы плацёжнай сістэмы. Дасяг да іх здзяйсняеца па пратаколе бяспечнай перадачы дадзеных TLS, таксама выкарыстоўваюцца тэхналогіі бяспечных інтэрнэт-плацяжоў Verified by Visa і MasterCard SecureСode. Пасля запаўнення усіх дадзеных і націскання кнопкі “Адправіць” на старонцы сервісу, Вы атрымаеце паведамленне пра вынікі здзяйснення транзакцыі на паштовы яшчык.
webpay.jpg
Пры абранні аплаты замовы з дапамогай банкаўскай карткі праз WebPay, апрацоўка плацяжа (з уключэннем уводу нумара банкаўскай карткі) здзяйсняецца праз WebPay www.webpay.by . Перадача дадзеных адбываецца асобным каналам з выкарыстаннем сучасных метадаў шыфравання. Пры гэтым выключаная любая магчымасць перахопу канфедэнцыйнай інфармацыі. Дадзеныя перадаюцца ў зашыфраваным выглядзе і захоўваюцца толькі на спецыялізаваным серверы сістэмы WEBPAY™.

Праз некаторы час Вы таксама атрымаце паведамленне ад адміністратара як пацверджанне паспяховай аплаты тавараў.

Правілы выканання плацяжоў у Інтэрнэце:
- Аперацыя аплаты банкаўскай карткай анлайн цалкам канфедэнцыйная і бяспечная. Вашыя персанальныя дадзеныя і рэквезіты карткі выводзяцца не на старонцы нашага сайта, а на аўтарызаванай старонцы плацёжнай сістэмы. Дасяг да іх здзяйсняеца па пратаколе бяспечнай перадачы дадзеных TLS, таксама выкарыстоўваюцца тэхналогіі бяспечных інтэрнэт-плацяжоў Verified by Visa і MasterCard SecureСode.
- Аўтарызацыйны сервер выконвае папярэднюю апрацоўку прынятай інфармацыі і перадае яе ў разліковы банк сістэмы (далей – Банк).
- Банк спраўджвае наяўнасць такой Крамы ў Сістэме, правярае адпаведнасць аперацыі ўсталяваным сістэмным абмежаванням. Па выніку праверкі фарміруецца забарона альбо дазвол выканання аўтарызацыі транзакцыі ў карткавую плацёжную сістэму.

Пры станоўчым выніку аўтарызацыі, атрыманым ад карткавай плацёжнай сістэмы:
1. Банк перадае аўтарызацыйнаму серверу станоўчы вынік аўтарызацыі;
2. Аўтарызацыйны сервер перадае Пакупніку станоўчы вынік аўтарызацыі;
3. Інтэрнэт-крама прымае замову ў апрацоўку пасля атрымання пацверджання пра дазвол аўтарызацыі.

Пры забароне аўтарызацыі:
1. Банк перадае аўтарызацыйнаму сервісу адмову ў правядзенні аперацыі;
2. Аўтарызацйны сервер перадае Інтэрнэт-краме адмову з нумарам замовы;
3. Пакупніку адпраўляецца ліст з пазначанай прычынай адмовы ў аўтарызацыі.
Прычыны адмовы ў аўтарызацыі могуць быць наступнымі:
1. На картцы недататкова сродкаў для выканання аплаты замовы;
2. Банк, што выдаў картку Пкупніка, усталяваў забарону на аплату ў Інтэрнэце;
3. Скончыўся тэрмін чакання ўвода дадзеных плацёжнай карткі;
4. Уведзеныя дадзеныя не былі пацверджаныя Пакупніком на старонцы аплаты, памылка фармату дадзеных і інш.

З працэдурай аплаты карткамі БЕЛКАРТ ААТ «АСБ Беларусбанк» можна азнаёміцца па наступнай спасылцы: Працэдура аплаты карткамі БЕЛКАРТ ААТ «АСБ Беларусбанк».
Звяртаем Вашую увагу, што за перавод грошай з карт-рахунка дадатковая камісія не спагнаецца. Пра мажлівыя камісіі за канверсію адной валюты ў іншую і за аперацыі з карт-рахункам удакладняйце ў банку, дзе ў Вас адчынены карт-рахунак.

У выпаку немагчымасці даставіць абраны тавар кліенту (адсутнасць тавара на складзе, выяўлены брак і інш.), грашовыя сродкі вяртаюцца ў поўным аб’ёме і без спагнання камісій. Пры аплаце банкаўскай плацёжнай карткай вяртанне грашовых сродкаў здзяйсняецца на тую ж картку, з якой была здзейсненая аплата. Па пытаннях звароту грашовых сродкаў можна звяртацца па тэл.: +375 (29) 272-51-56. Тэрмін вяртання грашовых сродкаў на картку можа складаць да 30 дзён і залежыць ад банка-эмітэнта, што выдаў картку.

Пасля аплаты ГАДЗІННІКІ ЗВАРОТУ І АБМЕНУ НЕ ПАДЛЯГАЮЦЬ. Удакладняйце ўсе падрабязнасці пра тавар у менеджара інтэрнэт-крамы альбо ў прадаўцоў фірмовых крамаў да моманту аплаты.

Працэдура звароту і абмену тавару


Паважаныя наведвальнікі нашага сайта, набыццё наручнага гадзінніка ў нашай інтэрнэт-краме рэгламентуецца выключна ў адпаведнасці з законамі Рэспублікі Беларусь. Згодна з законам “Аб абароне правоў спажыўцоў” Рэспублікі Беларусь гадзіннікавая прадукцыя належнай якасці абмену і звароту не падлягае. Вяртанне грашовых сродкаў за набыццё не здзяйсняецца. Пры абмене гадзінніка неналежнай якасці (ТОЛЬКІ пасля пацверждання вытворчай хібы спецыялістамі Аддзела тэхнічнага кантролю і сервіснага абслугоўвання ААТ “Мінскі гадзіннікавы завод”) пакупніку кампенсуюцца затраты на перасылку.


Для пацверджання магчымасці абмену няспраўнага тавару неабходна звярнуцца з пашпартам на гадзіннік і чэкам, што пацверджвае аплату, у аўтарызаваны сервісны цэнтр ААТ “Мінскага гадзіннікавага завода” па адрасе г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 95. Тэл: +375 (17) 280-35-33. Гадзіны працы: пн-пт 10:00 - 18:45, сб 9:00 - 15:00, ндз – выходны.


Інтэрнэт-крама www.luch.by:
Гадзіны працы інтэрнэт-крамы: с 9:00 до 17:30
Выходныя: субота и нядзеля
Замова на сайце – у любы час
email: shop@luch.by
тэл: +375 29 272-51-56 МТС; +375 29 315-75-26 velcom


Далучайцеся да нас у сацыяльных сетках! Натхняйцеся новымі калекцыямі, даведвайцеся першымі пра навіны, прымайце ўдзел у конкурсах і акцыях.