ГалоўнаяПравілы звароту

Правілы звароту

Працэдура звароту і абмену тавару

Нарматыўна-прававыя дакументы, якія рэгламентуюць парадак абмену і вяртання тавару ў Рэспубліцы Беларусь распаўсюджваюцца як на прадаўца, так і на пакупніка:

Да такіх дакументаў адносіцца:

ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ ад 9 студзеня 2002 г. № 90-З “Аб абароне правоў спажыўцоў”, у рэдакцыі ад 13 чэрвеня 2018 г. № 111-З.

ПАСТАНОВА САВЕТУ МІНІСТРАЎ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ ад 14 чэрвеня 2002 г. № 778 “Аб мерах па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь “Аб абароне правоў спажыўцоў”, у рэдакцыі ад 10 траўня 2019 г. № 287.

У адпаведнасці з указанымі дакументамі, гадзіннікавая прадукцыя належнай якасці абмену і вяртанню не падлягае.

Па пытанні гарантыйнага ці паслягарантыйнага абслугоўвання гадзіннікавай прадукцыі, якая набывалася ў інтэрнэт-краме ці ў фірмовай гандлёвай сетцы крамаў  “ЛУЧ”, вы можаце:

1. Звярнуцца па адрасе набыцця тавара, з адпаведнай заявай.

2. Звярнуцца ў сэрвісныя цэнтры ОАО “Мінскага гадзіннікавага заводу” па адрасах:

г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 95; г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 18.

3. Накіраваць гадзіннік сродкамі паштовага  адпраўлення, па адрасе: г. Мінск, пр. Незалежнасці, 95 ОАО “Мінскі гадзіннікавы завод”, “АТК рамонт”. К паштоваму адпраўленню неабходна прыкласці заяву з апісаннем дэфекту, пашпарт выраба.

Пры ўзнікненні пытанняў, мэнэджары інтэрнэт-крамы акажуць вам кансультацыю.

Кантакты для сувязі: +375 (29) 272 51 56 (МТС), +375 (29) 315 75 26 (А1), shop@luch.by.

Працоўны час з 10.00 да 19.00 штодзённа.


У адпаведнасці з п.11 арт. 20 Закона Рэспублікі Беларусь ад 09.01.2002 № 90-3 “Аб абароне правоў спажыўца” спажывец мае права прыняць удзел ў правядзенні праверкі якасці тавару. Пры наяўнасці жадання прыняць удзел у праверцы якасці тавару паведаміце аб сваім намеры ў заяве, мы ўзгаднім дату і час.


Далучайцеся да нас у сацыяльных сетках! Натхняйцеся новымі калекцыямі, даведвайцеся першымі пра навіны, прымайце ўдзел у конкурсах і акцыях.